|
CyberKing
|
|
help php, Ian 26, 2008, 19:13
|
|
am incercat sa imi instalez in script php care are register si login si am primit eroarea asta stie cineva ce trebuie sa fac ?? sau stit alte scripturi de genu asta ?? vreau sa restrictionez accesu la o pagina ( adica daca nu ai cont nu poti intra ) Warning: fopen(settings.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in www......cenzurat..../install.php on line 5 ERROR - settings.php does not have write permissions. Please CHMOD it to 777 nu radeti sunt incepator in php settings.php e gol are 0 kb
|
|
|
|
|
Memorat
|
On the road again! |""""""""""""""""""| || _ | DUREX |, |||_;\,___, |___ _ _ _____/== |_|_|_,'__| ' |(@))"(@)) |(@) (@) 
|
|
|
vladiii
 DeconectatMesaje: 166
|
|
help php, Ian 26, 2008, 19:19
|
|
^ ERROR - settings.php does not have write permissions. Please CHMOD it to 777 !
Seteaza CHMOD 777 pe settings.php ! Ar trebuie sa mearga
|
|
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
CyberKing
|
|
help php, Ian 26, 2008, 19:37
|
|
ce mi-ai zis intelegeam si eu ca stiu engleza numa ca nu stiu cum ... i will google it 
|
|
|
|
|
Memorat
|
On the road again! |""""""""""""""""""| || _ | DUREX |, |||_;\,___, |___ _ _ _____/== |_|_|_,'__| ' |(@))"(@)) |(@) (@) 
|
|
|
|
AdyX
|
|
help php, Ian 26, 2008, 19:43
|
|
Folosind clientul FTP navighezi pana la acel fisier -> click dreapta -> Properties -> CHMOD 777
|
|
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
CyberKing
|
|
help php, Ian 26, 2008, 19:57
|
|
nu e ... eu folosesc total cmd am gasit ... ms orcum pt ajutaor ...
|
|
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
xploder
 DeconectatMesaje: 733
|
|
help php, Ian 26, 2008, 23:23
|
|
Ce nu e?^A mers?
|
|
|
|
|
Memorat
|
..................................................
|
|
|
|
HexString
|
|
help php, Ian 27, 2008, 08:47
|
|
Va recomand sa folositi in loc de Total Commander : Smart FTP, deoarece daca folositi DC++ si aveti Total Commanderul la share, puteti risca sa ramaneti cu FTP-ul ras.
|
|
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
CyberKing
|
|
help php, Ian 27, 2008, 11:40